Gyro

  • Gyro

    Revoliucija valdyme ir vairavimo malonumas

    „Zero Turn“ traktoriukai gaminami nuo 1964 m. Kad pasiekti „nulinį posūkio manevringumą“, buvo naudojamas diferencialinis vairavimas, valdomas „juostinėmis svirtimis“. Tai buvo mechaninė sistema, kurią kariuomenė dažniausiai naudojo tankuose, taip pat pritaikyta vikšrinėms transporto priemonėms, tokioms kaip buldozeriai ir kai kurie traktoriai. 

    Vienas dalykas, kuris daugelį metų nesikeitė, yra tai, kaip šie traktoriukai yra valdomi. Praėjus beveik 60 metų, vis dar naudojamos svirtys – kurios reikalauja nuolatinio reguliavimo, o vairuoti tiesia kryptimi gali būti itin sunku. Ne ideali patirtis pjaunant veją dideliu greičiu. 

    Priprasti vairuoti nulinio apsisukimo traktoriuką svirtimis tai tikras įššūkis. Tai technika, sukurta ypač dideliems plotams šienauti, tad paprastiems sodininkams gali pasirodyti bauginančiai, dėl baimės prarasti kontrolę ir padaryti nepageidaujamos žalos. 
     

    Štai kodėl Stiga inžinieriai ėmėsi tyrinėti naują ir intuityvesnį būdą kaip valdyti naujo tipo mechanizmą, pasižymintį dideliu manevringumu, dideliu efektyvumu ir dideliu našumu. Jiems pavyko.
    Jų kūrinys vadinasi „Gyro“ ir jį vairuoti malonu. 

    Pirmasis traktoriukas valdomas vairalazde su STIGA Direct Drive technologija

    Akumuliatoriais varoma, energiją taupanti ir saugumu pasižyminti STIGA „drive-by-wire“ vairalazdės sistema yra daug lengviau valdoma tiek pirmą kartą atsisėdusiems, tiek tiems, kurie pripratę prie juostinių svirčių.

    Tai intuityvu, protinga ir lengvai valdoma.

    Visa vairavimo sistema yra sklandi, bet jautri ir leidžia vartotojui visiškai valdyti traktoriuko važiavimo kryptį, manevravimą ir greitį vienu riešo judesiu. 

    Visiška kontrolė bet kokioje pjovimo situacijoje 

    Naudojant centrinę svirtį po sėdyne, pjovimo agregato aukštis gali būti lengvai reguliuojamas aštuoniose skirtingose pjovimo padėtyse.

    STIGA Smart Cutting Mode leidžia pasirinkti vieną iš trijų peilių greičio nustatymų: Eco (2800 aps./min.) labai dažnam pjovimui arba jei pasirenkate reguliariai mulčiuoti; Standartinis (3000 aps./min.) įprastoms savaitinėms pjovimo sesijoms iki 2,5 cm. žolės aukščio; ir Boost (3200 aps./min.), pagreitintam storesnės ir aukštesnės žolės pjovimui. 

    STIGA išmanusis vairavimo režimas

    Gyro leidžia derinti pjovimo ir važiavimo greitį, kad atitiktų įvairius pjovimo poreikius. Galima rinktis Comfort, esant 3,5 km/h greičiui, norint tikslesnio pjovimo. Standart skirtas įprastoms pjovimo sesijoms. O Performance, važiuojant net iki 12 km/h greičiu, pasiekiama greičiausių rezultatų. 

    Gyro buvo sukurtas su išmaniu svorio paskirstymu ir labai žemu svorio centru (vos 55,3 cm.) galintis saugiai važiuoti net iki 15° įkalnėse,  bei išbandytas siekiant užtikrinti didesnę saugos ribą. Elektronika automatiškai valdo greičio apribojimus dirbant šlaituose, kad užtikrinti maksimalų saugumą. Patentuota Direct Drive technologija taip pat apima apsauginį stabdį. 

    Laisva erdvė kojoms, leidžianti lengvai įlipti ir išlipti, todėl naudotojas gali išlaikyti ne tik puikų pasiekiamumą, bet ir puikų matomumą darbo zonoje. Elektroniniai valdikliai lengvai pasiekiami. Aukšto atlošo sėdynė patogiam sėdėjimui. Tvirta rėmo konstrukcijja – stačiakampio formos tuščiaviduris suvirintas rėmas, užtikrinantis puikų tvirtumą, stabilumą ir sugeriantis traktoriuko vibracijas. 

    Iki 108 cm. pločio šoninio išmetimo pjovimo agregatu ir pasirinktu mulčiavimo rėžimu, Gyro pajėgus pjauti itin didelius plotus. Tai įmanoma dėl integruotos STIGA ePower akumuliatorinės sistemos. Vienu įkrovimu gali dirbti iki apytiksliai 110 min. priklausomai nuo žolės aukščio bei nupjauti iki 8000 m² ploto.  

    STIGA Direct Drive technologija 

    Apie savo ašį besisukantis STIGA Gyro sukurtas remiantis unikalia STIGA Direct Drive technologija. Dviguba elektrinė transmisija, po vieną kiekvienam ratui, aprūpintos galingais 1,25 kW bešepečiais elektros varikliais, leidžiančiais ne tik apsisukti 360° kampu, bet ir pasiekti didžiausią energijos vartojimo efektyvumą.  Kad tai pasiektų, STIGA inžinieriai sukūrė sistemą su planetine pavarų dėže. Šioje sistemoje vidinės apkrovos yra geriau subalansuotos ir paskirstomos, todėl susidėvėjimas smarkiai sumažėja. Lyginant su įprasta pavarų dėže su tokia pačia perduodama galia, bendras Gyro efektyvumas viršija 85% (palyginti su maždaug 78%). 

     

    Susipažinkite su Gyro